חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לגדל ילדים סקרנים ומלאי חדוות למידה

הסקרנות הטבעית של בני אדם היא זאת שדוחפת אותם ללמוד על העולם כמה שיותר ולהתאים את עצמם לפוטנציאל שלהם, לפי ההתנסויות שלהם. ככל שילדים מתנסים יותר בלמידה עצמית כך הם מגלים שהם יכולים הרבה יותר וסומכים על עצמם שיגלו לבד במה הם טובים ומה העולם מגלה להם תוך כדי משחק ולמידה. זאת הסיבה שככל שמאפשרים להם נגישות בטוחה לחוויות למידה עצמית ומשחק בטוח, כך הם נהנים יותר לא רק מהילדות שלהם אלא גם מהסביבה המרתקת שלהם. זאת הסיבה שבגללה תוכלו למצוא באתר https://www.babysleep.shop/ מתקנים שונים שמאפשרים להם את הנגישות הזאת ללמוד לבד תוך כדי התבוננות באנשים ובעולם, וגם בהתנסות אישית. הכל קיים מסביבם וכל מה שנותר הוא רק לאפשר להם לגעת ולעבוד.

מגדלי למידה כחלק מהמשחק

כשמטפסים על עצים לומדים על הטבע ועל מה שרואים מגבוה, תוך כדי פיתוח יכולות אישיות לטפס ולשמור על קואורדינציה כדי לא ליפול. חיקוי הפעולה הזאת נעשה גם כשהם עולים על מגדלי למידה של בייביסליפ, שמציעה לכם שפע של פריטים וריהוט שמאפשרים לילדים התנסות בטוחה בסביבה מסקרנת. כשהם מטפסים על מגדל כזה הם רואים מגבוה כל מה שמבוגרים עושים על השולחן או על משטח העבודה במטבח והם יכולים ללמוד מה קורה שם באמת. כשהם חוזרים לשבת ליד השולחן שלהם הם מוצאים שם פינת יצירה לילדים שמחקה את שולחן המבוגרים ובה הם בטוחים ליישם כל מה שלמדו. 

למה מגדלי למדיה ופינות יצירה טובים לילדים?

נגישות מלאה לילדים מאפשרת להם להבין שהסקרנות שלהם רצויה ומצפים מהם ללמוד וליישם מה שנראה להם לנכון, וילדים כאלה תמיד ישמחו לנצל את הסקרנות הטבעית שלהם ליצור ולבנות מה שהם אוהבים לעשות. ילדים כאלה תמיד שמחים ללמוד עוד וליצור וזאת המטרה בעצם של פיתוח סביבת לימודים מאתגרת ובטוחה לילדים. באתר babysleep לקחו את זה לפיתוח מתקנים לילדים כמו פינת יצירה לילדים ומתקנים מתאימים להם לכל מטרה כדי שיוכלו לשבת, לעמוד, להפוך, להישען ולעשות בהם מה שהם רוצים מבלי להיפצע. 

יצירתיות ויצירה

כשאתם בוחרים מגדל למידה או פינת יצירה של babysleep אתם בוחרים במתקן בטוח לגמרי לילדים שרק עוזר להם להתפתח יותר וליהנות מלמידה. בגלל זה גם המתקנים של בייביסליפ הם בעלי תו תקן של מכון התקנים. כך הם גדלים סקרניים יותר וגם מקבלים את המסר שהשאלות והחקירה העצמית שלהם רצויות ומקדמות אותם לצבור ידע גם בהנחיה ובהדרכה של המבוגרים שאתם.