חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו השקעות אלטרנטיביות קיימות

אילו השקעות אלטרנטיביות קיימות?

עבור המשקיעים הישראלים שני העשורים האחרונים היו די מוצלחים, כאשר אפיקי השקעות רבים הפכו להרבה יותר זמינים ונגישים עבור המטבע הישראלי אך גם העניקו מנעד רחב יותר של השקעות והגדלה של יכולת פיזור הכסף של כל משקיע. ומבין שלל אפיקי ההשקעות שהתווספו בשנים האחרונות, הפכו השקעות אלטרנטיביות לפופולריות במיוחד עבור המשקיע הישראלי הממוצע כשהן כוללות לא רק מגוון של השקעות שונות כמו תשתיות או קרנות נדל"ן אלא גם מספר יתרונות משמעותיים. בין שלל היתרונות וכמו שמרבית המשקיעים יבקשו להשקעה שלהם, ניתן להנות מתנודתיות נמוכה במיוחד אשר תוכל להגן במידה מסוימת מפני תנודות השוק והתנהגויות שאר של השחקנים. 

 

מה כוללות השקעות אלטרנטיביות?

השקעות אלטרנטיביות כוללות בתוכן מספר גדול של סוגי השקעות, החל מהשקעות בקרנות נדל"ן ועד אל השקעות בתשתיות בינלאומיים ומקומיות, השקעה באנרגיה מתחדשת, השקעה בקרנות גידור ועד אל השקעה בחברות הייטק וטכנולוגיה שונות. המנעד של השקעות אלו מאפשר ראשית כל מגוון עבור המשקיעים, אך גם רף השקעה משתנה אשר יוכל להתאים לסוגים שונים של משקיעים. כמו כן השקעות אלו יכולות לכלול גם השקעה בתוכן כמו ערוצי תקשורת וחברות הפקה שונות, השקעה במטבעות דיגיטליים ועוד. כל אלו מאפשרים למשקיעים לא רק גיוון משמעותי, רף כניסה משתנה אלא גם פיזור השקעות בצורה חכמה ומדויקת יותר לכל משקיע. 

 

היתרונות של השקעות אלטרנטיביות

כמו שציינו מעל השקעות אלטרנטיביות מכילות מספר הולך וגדל של השקעות, אך היתרונות של השקעות אלו הופך אותן לכל כך פופולריות בשנים האחרונות. היתרון הראשון הוא כמובן ההזדמנות להשקיע בחברות ומגזרים שאינם מונפקים בשוקי ההון השונים. דבר המצליח לא רק להגדיל את יכולת הפיזור של כל משקיע, אלא גם מאפשר יציבות אל מול השינויים והתפתחויות בשוק ההון. יתרון נוסף הוא כמובן חלוקה של דיבידנדים, שכן השקעה בחברות טכנולוגיה במרבית המקרים גם תעניק דיבידנדים גם עבור המשקיעים עצמם. ולהבדיל משאר השקעות הון אחרות, השקעות אלטרנטיביות אינן נפגעות כאשר מתרחשת פאניקה או הפסדים בשווקי ההון. שכן אין באפשרות המשקיעים בהשקעות אלו למשוך את כספם ובכך עוזרים בשמירה על יציבות ההשקעה כולה. 

 

ובכדי לעשות מעט סדר בין שלל סוגי ההשקעות הקיימות כיום, מומלץ לפנות אל חברת iFunds שיעזרו לנו לא רק לעשות סדר בין מגוון ההשקעות אלא גם יאפשרו לבחור את ההשקעה הנכונה ביותר. 

לפרטים נוספים לחצו כאן