חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דגשים לבחירת יועץ עסקי מתאים

כאשר אנו מחליטים לשכור את שירותיו של יועץ עסקי עבור העסק שלנו או עבור מהלך עסקי ספציפי, כדאי מאוד למצוא מישהו שלא רק יודע לחלק עצות באופן גנרי ולהסביר בדיעבד מה נכשל בתוכנית. אנחנו מחפשים יועץ עסקי שבוחן את העסק לעומקו, מתאים עבורנו פרקטיקה בהתאמה אישית ומביא אותנו לתוצאות וליעדים. יועץ עסקי מקצוען עם תשוקה להצלחה בכל מחיר הוא קודם כל אדם שאוהב לעזור ליזמים להגשים את עצמם, מוכר ובעל רזומה מרשים ורואה כל הזמן את טובת העסק ללקוחותיו.

יועצים עסקיים נמדדים ע"י פרמטרים רבים אבל ישנם כמה נושאים עיקריים חשובים מאוד באופי של יועץ עסקי. 

 

בדיוק מתי שמרגישים הכי מוכנים להתחיל

כאשר אנו יוצאים למהלך עסקי חדש נרצה מאוד שיועץ המלווה אותנו יגיע מרקע דומה, או לפחות יהיה בעל ידע מספיק נרחב באופן התיאורטי כדיי להכוון אותנו בדרך הטובה ביותר והנכונה ביותר. על היועצים שתבחנו ותבדקו כדאי מאוד לשים לב, ישנם רבדים שבהם כל יועץ עסקי חייב להיות ברמה גבוהה מאוד.יועצת עיסקית כזו היא רחל מנדי המביאה איתה הוכחת יכולות בגיוס כספים, שיפור תזרים המזומנים, ניהול כספים וייעול העסק הם נושאים עסקיים שכל יועץ חייב להראות בהם יכולות גבוהות מאוד ללקוחותיו.

יועץ רבים מתמחים בנושאים שונים אבל יש רף שלא מומלץ לרדת ממנו. יועץ מיומן הוא אחד שיודע לבנות עבורך ועבור החלומות שלך את האסטרטגיה המושלמת. ניהול, שיווק, מכירות הם בסיס המערך האסטרטגי של כל עסק והיועץ חייב לדעת לנצח על התזמורת הזו כדי לתת בסופו של דבר, שיפור בביצועים לטווח הרחוק, שיפור וקידום המצב הפיננסי ומעל הכל הרבה שקט נפשי עבורכם היזמים. יועץ עסקי הוא נקודת מפתח בתהליך של פתיחת עסק חדש או ביצוע מהלכים עסקיים, תמיד כדאי להיעזר ביועץ כאשר יוצאים לדרך.