חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשיבות של ייבוש תת רצפתי

אם הייתה הצפה כלשהי בביתכם או אם הייתה נזילה מצנרת המצויה תחת המרצפות, הרי שלאחר שמפנים את כל המים מהבית או לאחר שמוצאים את מקור הנזילה ומתקנים אותו, יש צורך לבצע ייבוש תת רצפתי. ייבוש זה הוא למעשה תהליך ייבוש של המצע המצוי תחת המרצפות, שאיננו יכול להתייבש ללא התערבות כלשהי. חשוב לדעת כי אם מתעלמים מהרטיבות המצויה במצע תחת המרצפות, היא עלולה לחלחל לתשתיות, להסב נסק למבנה ולגרום לו להיות פחות בטוח למגורים. על כן, אם הייתה רטיבות כלשהי תחת מרצפות ביתכם, עליכם להזמין אנשי מקצוע המומחים בתחום ייבוש תת רצפתי. אם אתם מחפשים אנשי מקצוע מעין אלה, היכנסו לאתר של פלמבר טק.

ייבוש תת רצפתי- במה מדובר?

חשוב שתדעו שתחת המרצפות של הבית שלכם מצוי מצע כלשהו. לעיתים מדובר על חול ולעיתים מדובר על סומסום. כך או כך, אם המצע המדובר נרטב, בשל כל סיבה באשר היא, יש צורך לייבש את המצע הזה בכדי שהרטיבות שבו לא תסב נזק למבנה. בכדי לוודא כי אכן המצע נרטב, יש לשלוח דגימה למעבדה ייעודית. לאחר כמה ימים תתקבל תשובה מהמעבדה כאשר התשובה מעידה על אחוז הלחות בדגימה. אם אחוז הלחות גבוה יותר מהנדרש והמותר, יש לבצע הליך ייבוש. לאחר הליך הייבוש, יש צורך לבצע שוב בדיקת לחות לדגימה הנלקחת מהמצע התת רצפתי וזאת בכדי לוודא שאחוז הלחות בדגימה כבר תקין וזאת בכדי לוודא שכבר אין לחות ורטיבות במצע התת רצפתי.

כיצד מתבצע ייבוש תת רצפתי?

בעבר, בכדי לבצע הליך ייבוש תת רצפתי היה צריך להרים את כל המרצפות ולבצע את ההליך. אין ספק כי היה מדובר על הליך מסורבל אשר מעבר לעובדה שהוא היה מסב אי נוחות רבה לדיירי הבית, הרי שהוא היה גובל גם בהשקעה כלכלית רצינית מאוד שכן, לאחר הרמת כלל המרצפות היה צורך להשיב אותם  למקומם. מדובר על תהליך הדורש עבודה רבה ועל כן גם המחיר שלו יהיה יקר. כיום, כבר אין צורך להרים את כל המרצפות בכדי לבצע ייבוש תת רצפתי וכל שיש לעשות זה להשתמש במכשור מיוחד ואיכותי אשר ניתן לבצע באמצעותו תהליך ייבוש דרך הסדקים שבין המרצפות. כמובן שחשוב מראש לבחור בחברה מקצועית ואמינה העוסקת בתחום באמצעות מכשור מתקדם ואיכותי וזאת בכדי להבטיח שהתהליך המדובר אכן לא יסב נזק והוצאה כלכלית משמעותית מדי.