חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שכדאי לדעת על עיצוב הבית

מתי בפעם האחרונה שמתם לב לכך שאפשר לשדרג את עיצוב הבית שלכם באמצעות פריט מאוד פשוט, מובן מאליו ברוב המקרים שממסגר אחרת לגמרי את כל הבית? וילונות הם פריט שקצת נשכח בישראל למרות שזאת ארץ אידיאלית שבה הם יכולים להוסיף המון ולא רק בגלל המראה שלהם. האור הישראלי הנפלא שהוא חזק ובהיר ונמשך רוב שעות היום ברוב השנה מחייב לפעמים עמעום כדי לשמור גם על האווירה אבל גם כדי לכוון את עוצמת התאורה שאינה מסנוורת אותנו בשעות מסוימות בבית. לווילונות יש תפקיד חשוב בעיקר בעיצוב שלם יותר של החלל על ידי מסגור של החלל מבלי להשקיע יותר מדי. מספיק לבחור בווילונות המתאימים כמו שמוצאים באתר www.cortinas.co.il וכבר משנים את המראה והאווירה בחדר מסוים.

וילונות לוויסות אור

תאורה טבעית היא אחת הסיבות לכך שאנחנו בונים בישראל בתים עם חלונות גדולים, גם כדי ליהנות מהמגמה הירוקה שמשתמשת במשאבי הטבע כמה שיותר יעיל. אלא שאור חזק ומסנוור לא מתאים בכל שעה של היום, ואנחנו רוצים לווסת אותו בשעות מסוימות. כדי לעשות זאת אפשר להתרשם משפע הדגמים של וילונות שאפשר לראות בקטלוג המגוון של www.cortinas.co.il של חברת קורטינס, שמציעה לכם וילונות מודרניים ומעוצבים בסגנונות שונים לכל סגנון עיצוב. קשת החומרים והדגמים יכולה להתאים לכולם, מווילונות הצללה ועד וילונות חשמליים ווילונות בסגנון מסורתי יותר למי שאוהב מראה של פעם.

לעצב את הבית יחד עם יועץ מיוחד ומעצבת פנים

היתרון הגדול ביותר של חנות וילונות כמו באתר www.cortinas.co.il הוא העובדה שאינכם חייבים לעשות זאת לבד. אם אתם רוצים לעצב בית בכל המכלול שלו ובכל האבזור והתאמת הפריטים לווילונות, אתם יכולים להזמין פגישה עם יועץ ומעצבת הפנים של האתר כדי להתחיל לשרטט את המראה של הבית האידיאלי שלכם. אם אינכם יודעים איך וילונות יכולים לשנות לטובה את איכות החיים שלכם כמו גם האסתטיקה של ההום סטיילינג שלכם, תוכלו לקבל רעיונות והדגמות מה אפשר לעשות ולהוסיף בבית.

צבע ומרקמים

התוספת העיקרית של וילונות מהסוג שמוצע באתר www.cortinas.co.il היא של צבע ומרקמים שונים שמוסיפים עניין למראה הבית. עיצוב הפנים שלכם נראה אחרת לגמרי כאשר מוסיפים בדים רכים או וילונות שיש בהם שלבים שמסתדרים לפי הבחירה שלכם מול התאורה הטבעית. המרקמים של וילונות הצללה כמו דואט, זברה, רומא ועוד דגמים שונים שמציעים לכם את המראה המתאים ביותר לסגנון העיצוב שלכם, הם אלה שעושים את עולם הווילונות למרתק ורב השראה לכל אחד.