חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה פדיקור רפואי

פדיקור רפואי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמון קליניקות ברחבי הארץ. החשיבות שבטיפולי פדיקור רפואי היא חשיבות אדירה, במיוחד עבור אנשים שמתמודדים עם מגוון מחלות שונות שנותנות את אותותיהן גם על בריאות כף הרגל. בין אם אתם מתמודדים עם פטריות בכף הרגל, סוכרת או פשוט יובש טורדני – כדאי לכם לדעת כמה עולה פדיקור רפואי ולצאת למסע שיעלה אתכם על דרך המלך.

פדיקור רפואי – למה?

רוב האנשים שמדברים היום על פדיקור מדברים על שעה של פינוק אצל הפדיקוריסטית, הכולל השרייה של כפות הרגליים במים חמימים ונעימים, טיפול בציפורניים הן מבחינת שיוף והן מבחינת מריחת לק, ולעיתים גם הסרת יובש.

כשמדברים על פדיקור רפואי מדברים על טיפול שיכול לכלול את כל אלו, אבל הוא גם כולל עיסוי של כף הרגל, ומגוון פעולות רפואיות ששומרות את כף הרגל נקייה, היגיינית וחפה מבעיות רפואיות – עד כמה שניתן. אנשים שכף הרגל שלהן מהווה עבורם מקור לבעיות רפואיות – פדיקור רפואי הוא בדיוק בשבילם.

כמה עולה פדיקור רפואי – הקריטריונים שמרכיבים את התשובה

באופן עקרוני ניתן לספר שפדיקור רפואי מביא איתו עלות שיכולה לנוע בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח לטיפול שאורכו בין 3/4 שעה לבין שעה שלמה. הקריטריונים שיקבעו כמה עולה פדיקור רפואי הם אלו:

  1. הקליניקה שבה תבחרו – כל קליניקה רשאית לבחור את התמחור שלה, בהתאם לוותק וניסיון, סוגי התכשירים שבהם היא עושה שימוש ועוד.
  2. אורך הטיפול – טיפולים קצרים יביאו איתם, באופן טבעי, מחירים נמוכים יותר.
  3. טיפול בודד או סדרת טיפולים – הרבה פעמים קליניקות מציעות מחירים נוחים יותר פר טיפול במסגרת רכישת סדרת טיפולים.

בחירת הקליניקה לביצוע פדיקור רפואי

בהתאם לכל הקריטריונים האלו תוכלו לבחור את הקליניקה שבה תרצו לבצע פדיקור רפואי. אחרי שתבדקו כמה עולה פדיקור רפואי, מומלץ לבדוק שמדובר בקליניקה שיודעת מה היא עושה, ומציעה לכם את הטיפולים הטובים ביותר.

קליניקת עורגני שבכפר סבא היא בדיוק הקליניקה שאתם מחפשים. מדובר על קליניקה מקצועית, בעל תודעת שירות מעולה ואיכות מיטבית של מוצרים ותכשירים, ולכן שווה ליצור איתה קשר ולקבוע את התור הבא שלכם. תהנו!