חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה קידום אתרים? המאמר הראשון שתרצו לקרוא בנושא

קידום אתרים או בשמו השני, קידום אורגני, היא טכניקת פרסום פופולרית במיוחד בעולם השיווק הדיגיטלי. במסגרת עבודת הקידום האורגני על אתר מסוים מבצעים פעולות שונות גם באתר וגם מחוצה לו, על מנת להתאים את האתר למנוע החיפוש (בדרך כלל של גוגל). במסגרת הליך הקידום יבוצעו פעולות שונות ורבות על מנת לקדם את האתר בגוגל, על פי ההנחיות של גוגל ומבלי לנסות להפעיל מניפולציה לא חוקית על מנוע החיפוש, מה שעשוי לגרום לענישה במקום לקידום האתר. מאמר זה ייתן לכם את הרקע הראשונים על האלמנטים החשובים בהליך הקידום. מדובר במאמר ראשוני לחדשים בתחום ומעבר לכך כדאי להרחיב עם מאמרים נוספים ומידע מתקדם יותר ככל שתרצו לקדם את האתר שלכם. חברת https://www.gnss.co.il/ הנה מחברות הפרסום והקידום המובילות בישראל ושמחה לשתף אתכם תוכן זה בתקווה שיהיה בעל ערך עבורכם.

כמה פרמטרים עיקריים המהווים חלק משמעותי מהליך הקידום:

מכיוון שאתם חדשים לSEO (הביטוי באנגלית לקידום אתרים) כדאי יהיה לכם תחילה להכיר כמה אלמנטים משמעותיים המהווים חלק מכל הליך קידום, של כל מקדם מקצועי:

  • תוכן – חשוב לעדכן את האתר עם תוכן חדש וייחודי מפעם לפעם. גוגל אוהבת אתרים המשתפים תוכן לעתים קרובות, עדכניים ומציעים תוכן ייחודי ובעל ערך לגולשים. כדאי גם לשלב ביטויי מפתח בהם אתם רוצים להתקדם, זאת לאחר שביצעתם מחקר מילות מפתח מקדים. השילוב ייעשה בצורה נכונה, טבעית ומאוזנת גם כן.
  • קישורים – כחלק מכל הליך קידום אתרים חשוב לכלול עבודה על קישורים. אלה מתחלקים ל2 בדרך כלל: קישורים פנימיים וקישורים נכנסים (או קישורים חיצוניים). הקישורים הפנימיים נקראים כך כיוון שמקשרים בין עמודי האתר ומשאירים את הגולש באתר. לעומת זאת קישורים חיצוניים אלו קישורים המקשרים אל האתר ממקור חיצוני. כדאי להרחיב את הידע בנושא לפי שאתם מפציצים את הרשת עם קישורים לאתר שלכם.
  • חוויית משתמש – הכוונה היא לשם כולל למגוון פעולות המשפרות את החוויה של הגולש באתר שלכם ובשימוש בו. החל מהרשמה נוחה ויעילה, אפשרויות הזמנה נוחות ומאובטחות, ניווט נוח ויעיל, התאמה למובייל, שיפור מהירות האתר ועוד.

 

אלו הם רק חלק קטן ממגוון הפרמטרים המשפיעים על מיקום אתר מסוים במנועי החיפוש. ככל שתרחיבו את הידע שלכם בנושא תוכלו לבצע עבודה מקצועית ומקיפה יותר על קידום האתר שלכם. כדאי יהיה להרחיב את הידע שלכם מעבר למאמר זה לפני שאתם מתחילים את העבודה על קידום אתר כדי ללמוד לבנות אסטרטגיית קידום נכונה ולבצע את הפעולות הנכונות שיתרמו לקידום שלכם.