חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיחזור משכנתא – הכירו את כל היתרונות

הלוואת המשכנתא היא אחת הלוואות הגדולות ביותר בחייהם של אנשים רבים. בשל גודל ההלוואה כל שינוי הכי קטן בתנאיה, יכול לבוא לידי ביטוי בעשרות ולעיתים אף במאות אלפי שקלים. לכן לא מעט אנשים כיום בוחרים להגיע לבנק מצויידים ביועץ משכנתאות פרטי אשר עבר הכשרה לבחירה מיטבית של מסלולי המשכנתא השונים והתאמתם ליכולות הכלכליות של בני הזוג. חשוב להדגיש כי בשונה מכל ההלוואות הרגילות, הלוואת המשכנתא כוללת לא מעט אפשרויות ומסלולים לבחירה כך שמי שאינו עבר הכשרה מקצועית, לא ידע להכיר ולבחור את המסלולים הטובים והמתאימים לו ביותר. אך גם אם כבר לקחתם את הלוואת המשכנתא בכוחות עצמכם ללא סיוע מקצועי של יועץ משכנתאות פרטי, חשוב לדעת כי הוא עדיין יכול לסייע לכם לשפר את תנאי ההלוואה ולהוריד בעשרות אלפי שקלים את סך כל ההחזרים בעזרת הליך הנקרא מחזור משכנתא.

שינוי תנאי ההלוואה על ידי קבלת הלוואה חדשה בתנאים חדשים לכיסוי ההלוואה הישנה

בעזרת הליך מחזור משכנתא ניתן לשנות את תנאי ההלוואה כל העת בהתאם לצרכים המשתנים וליכולות הכלכליות העדכניות שלכם. אנשים רבים כלל לא מודעים לאפשרות זו ומפסידים עשרות אלפי שקלים מיותרים שיכלו לחסוך בעזרת סיועו של יועץ משכנתאות פרטי והליך מחזור המשכנתא. במסגרת מחזור המשכנתא ניתן לקבל הלוואת משכנתא נוספת בתנאים חדשים ומותאמים ליכולות הכלכליות העדכניות וכן לריביות העדכניות הניתנות בשוק, ובעזרתה לכסות את ההלוואת המשכנתא הראשונה. בסיום הליך זה תישארו עם הלוואת המשכנתא השניה והעדכנית ביותר על כלל תנאיה. ישנן מספר סיבות לכדאיות השימוש בהליך מחזור המשכנתא.

הריביות בשוק ירדו? בעזרת הליך מחזור משכנתא תוכלו ליהנות מכך

הסיבה הראשונה היא שינוי בתנאי הריביות הניתנות בשוק. במידה ולקחתם את הלוואת המשכנתא שלכם לפני מספר שנים, אז הריביות בשוק היו גבוהות יותר מהריביות הניתנות כיום, מומלץ לעשות שימוש בהליך מחזור משכנתא בסיומו תישארו עם ריביות נמוכות יותר, בשיעור הריביות הניתנות כיום. אנשים רבים אשר בוחרים לעשות זאת מצליחים לחסוך עשרות אלפי שקלים על ידי שיפור משמעותי בתנאי ההלוואה שלהם. כמו כן, גם אם ריביות המשכנתא לא עברו שינוי גדול, אך את הלוואת המשכנתא הראשונה לקחתם בכוחות עצמכם ללא סיועו של יועץ משכנתאות פרטי, הליך מחזור המשכנתא בסיועו של יועץ משכנתאות יסייע לכם לחסוך עשרות אלפי שקלים.

יכולת ההחזר שלכם השתנתה? התאימו את גובה ההחזר

סיבה נוספת שגורמת לאנשים רבים לבחור בהליך מחזור משכנתא היא שינוי ביכולות הכלכליות שלהם. במידה ונקלעתם למצב בו ההחזרים החודשיים עליהם התחייבתם לפני מספר שנים הפכו יקרים מידי בשבילכם מכל סיבה שהיא, דעו כי בעזרת הליך מחזור משכנתא תוכלו לפרוס את החוב הנותר לעוד מספר שנים במטרה להוריד את ההחזר החודשי. לפעולה זו כמובן יש השלכות וסביר שתידרשו לשלם מעט יותר ריבית אך במידה והדבר חיוני חשוב לדעת כי ניתן לעשות זאת.