חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קונספט עסקי והשפעותיו על עסק מתחיל, מאת גיא כספי

על מנת להגיב לייצוב עסקי בעסק שלך, אתה חייב להבין שעליך לגבש קונספט עסקי נבון, חכם ומדויק עבורך. אנו בגיא כספי ייעוץ עסקי גיבשנו מתכונת ייעוץ עסקי שמתעסקת בדיוק בכך ומאפשרת עבורך ועבור העסק שלך חיים קלים וראש שקט.

יצירת קונספט עסקי בעסק שלך

תכנית הייעוץ העסקי שלנו מתעסקת בך באופן ספציפי אל מול העולם העסקי באופן כללי. במאמר זה נספר מעט על יצירת קונספט עסקי בעסק שלך, וכיצד תוכל לעשות זאת בעצמך. ראשית, בבניית קונספט עסקי יש לתת דגש על שלושה מרכיבים חשובים.

הראשון הוא העסק, מי הוא העסק, היכן הוא ממוקם, המודל העסקי שמתנהל בו, שעות פעילותו, תחום עיסוקו. למעשה השאלה המרכזית שאתה צריך לשאול את עצמך היא מה היא זהות העסק שלך. ככל שתוכל לענות על השאלות הללו כראוי, אתה בדרך הנכונה לגיבוש קונספט עסקי. שנית, יש לתת דגש עליך, בעל העסק. מה היא הסיבה בגינה בכלל החלטת להקים את העסק? מה הוא החזון שלך? המטרות שלך? לאן אתה רוצה להגיע? כל אלו ועוד הן שאלות אשר מחויבות לקבל תשובה.

שלישית, בידול עסק וקהל היעד. כאן נכנסת עבודת שיווק ממלכתית ומדויקת, אשר מטרתה להבין האם המוצר, השירות, אופי העסק כיום הם נכונים כי שהם או דרושים שינוי. מהמקום הזה בדיוק קל הרבה יותר להגיע גבוה ולגבש הבנה אמיתית על הצרכים של העסק. השאלות הנשאלות בנדבך זה מחויבות תשובות מדויקות ונקודתיות על מנת להצליח. 

ככל שנלמד לענות על כל המרכיבים וכל השאלות הללו כך ייטב, תוכל לקבל תמונה מדויקת על העסק שלך וכיצד להרים אותו גבוה גבוה. על מנת לקבל תשובות מלאות יותר, צור עמנו קשר ונשמח לעזור.

לאתר הרשמי של גיא כספי היכנסו ללינק