חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רווחי וסולידי ? יש חיה כזו

קרן נאמנות סולידית חדשה המניבה תשואה נאה למשקיעים למרות אסטרטגיית השקעות סולידית למהדרין. הקרן פונה גם לציבור עורכי הדין המחזיקים כספים בנאמנות ומציעה להם להשקיע בקרן כפתרון פיננסי המוריד מהם נטל ארגוני כבד

מי אמר שההשקעה באפיקים סולידיים, סולידיים מאוד אפילו, לא יכולה לספק תשואה למשקיעים? קרן נאמנות חדשה שהושקה לאחרונה מוכיחה שיש חיה כזו. הקרן, "דורות משמרת פלוס", פועלת על-פי אסטרטגיית השקעות סולידית ואינה מוותרת על השגת תשואות.

על הקמת הקרן החדשה אחראים שני גורמים – ורד מולכו, מנהלת ההשקעות של הקרן, מהותיקות בתחום ניהול התיקים והחיתום, ומי שמתמחה באסטרטגיית השקעות סולידית. על לקוחותיה נמנים מוסדות ציבוריים וחברות ממשלתיות, שחייבים להשקיע את כספיהן בצורה זהירה, אבל לא מוכנים לוותר על השגת תשואה נאה ביחס למדדים הרלוונטיים. הגורם השני הוא "גאון בית השקעות", מנהל הקרן , מבתי ההשקעות הגדולים בישראל. עו"ד איל שטרנברג הוא יועץ מיוחד לקרן, הפונה, בין השאר, אל ציבור עורכי הדין בישראל.

הקרן החדשה מתאפיינת, כאמור, בהשקעות סולידיות. ע"פ התשקיף, לפחות 85% מנכסי הקרן יושקעו באפיקי אג"ח מדינה קצרים ועד 10% באפיק מנייתי. המרווח של 10% המושקע באפיק המנייתי מאפשר יכולת תמרון למנהל ההשקעות של הקרן להשגת תשואה עודפת נוספת, מבלי לחשוף את המשקיעים למלא התנודתיות והסיכונים המאפיינים את שוק המניות. הקרן היא ייחודית בנוף הקרנות ובנויה בצורה חכמה, פשוטה ויעילה.

אחד מקהלי היעד של הקרן החדשה הוא, כאמור, ציבור עורכי הדין המחזיקים כספים רבים בנאמנות עבור לקוחותיהם. הצורך לטפל בכספים אלה יוצר מטרד לא פשוט עבור עורכי הדין ומצד שני, נוכח ירידת הריבית השקלית, אין בפק"מ הבנקאי שום הטבה ללקוח. הפתרון הוא קרן נאמנות סולידית שמעניקה בממוצע תשואה העולה על התשואה הבנקאית.

נציגי הקרן אף דואגים למתן דיווחים שוטפים ללקוחות עורכי הדין ובכך מסירים מהם נטל ארגוני כבד. רפרנט של הקרן נמצא בקשר שוטף עם הלקוחות, תוך שהוא יוזם, מעת לעת, גם שיחות עם הלקוחות להבהרת ביצועי הקרן. כך נהנה הלקוח משירות משופר שיקרין, כך מאמינים מנהלי הקרן, גם על איכות הקשר של הלקוחות עם משרד עו"ד.