חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Notice: Undefined index: icon in /home/moneysite/domains/moneysite.co.il/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 695

Notice: Undefined index: icon in /home/moneysite/domains/moneysite.co.il/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 708

MoneySite

תא-לחץ-–-תופעות-לוואי

תא לחץ – תופעות לוואי

תא לחץ – תופעות לוואי

תופעת לוואי נוספת אפשרית אך נדירה הנקראת "חזה אוויר", או בשמה הפשוט – הרעלת חמצן. תופעה זו באה לידי ביטוי במוח על ידי הופעת פרכוסים לא רצוניים. אך אין חשש, היא לגיטימית והגיונית, ותחלוף מיד עם הפסקת הטיפול. תופעת לוואי אחרונה שיכולה להופיע, אך פחות נפוצה, נקראת "מיגרנת ראייה", ומשמעותה קוצר ראייה זמני לתקופה של מספר שבועות לכל היותר, עד אשר תחלוף לחלוטין.

חשוב לציין שבמהלך הטיפול ההיפרברי, צוות הרפואה ההיפרברית מקיף את המטופל ושומר עליו כראוי. הן מבחינת כל צרכיו, והן מבחינת אי אילו תקלות או בעלות שיכולות להופיע במהלך הטיפול. הצוות הרפואי איננו עוזב את התא, ישנו רופא אחד תמיד בתוך התא יחד עם המטופל ורופא אחד מחוץ לתא, לכל הפחות.

הצוות הרפואי

הצוות הרפואי כמובן מוסמך ומיומן ברפואה ההיפרברית, לכל מצב או נושא, הוא מקצועי ומלומד ובקיא במטריית הרפואה ההיפרברית וילווה אתכם בכל הדרוש עד לקבלת התוצאה המיטבית ביותר בעבור הטיפול. הטיפול מועבר על ידי הצוות באווירה נעימה ובהשריית נינוחות וביטחון וכמובן עם יחס אישי. 

ראוי לציין כי הצוות הרפואי שילווה אתכם מורכב מצוות של מומחים בכל תחום ותחום הנושא או מאפשר את הטיפול בתא חמצן. כך למשל ישנו מומחה בתחום הרפואה ההיפרברית, רופא מומחה לכירורגיה פלסטית, כירורג מומחה לאורתופדיה, רופא מומחה לפצעים קשים, אחיות מוסמכות ואחיות חדר ניתוח, ואף טכנאים מוסמכים בתחום המכשור הרפואי אשר יבצעו בפועל את הפעלת תא החמצן.

חשיבות הצוות הרפואי בתא לחץ

מאחר שטיפול בתא לחץ הוא מסיבי במיוחד ובעל השפעות חזקות ביותר, דרוש צורך מהותי בהימצאות של צוות הרפואה המומחה ברפואה היפרברית באזור. הן מבחינת צרכים של המטופל העולים במהלך הטיפול, בעיות או תקלות שיכולות להופיע במהלך הטיפול שכן כאמור מדובר בטיפול אינטנסיבי מאד או חלילה מקרי חירום. לכן, ישנו תמיד רופא אחד לפחות במהלך הטיפול בתוך תא הלחץ, וזאת במקביל להימצאותו של רופא נוסף מחוץ לתא הלחץ, לכל הפחות.